stadiony

Reklamy bukmacherów na stadionach

26 sierpnia 2018 0

bukmacher na stadionie

Wedle nowej ustawy hazardowej z 2017 r., wszelka działalność reklamowa podmiotów bukmacherskich została nieco zliberalizowana i od tej daty firmy te mogą promować swoje usługi dla szerszej publiczności. W latach poprzedzających tę ustawę polskim bukmacherom było trudno przebić się przez gąszcz ustaw, którymi obwarowano warunki reklamowania zakładów bukmacherskich. Z tego powodu firmy te traciły miliony złotych, w porównaniu z serwisami zagranicznymi, gdzie prawo stanowi inaczej.

Reklama bukmachera na stadionie

Dzisiaj bukmacherzy coraz częściej witają w różnego typu mediach – prasie, serwisach internetowych, koszulkach zawodników, czy też stadionach. Dla przykładu STS został oficjalnym partnerem reprezentacji Polski, Jagiellonii Białystok oraz Lecha Poznań. Bukmacher zapewnił sobie nie tylko reklamę na ubiorze ww drużyn, ale również na banerach stadionowych, które są oglądane przez setki tysięcy widzów przed telewizorami. Na szczególną uwagę zasługuje współpraca STS z Jagiellonią Białystok, który planuje organizację strefy kibica podczas ważniejszych meczów, jak i również stworzenie punktów bukmacherskich na stadionie, aktywnych podczas meczów Ekstraklasy.

Fortuna na stadionie Legii

Kolejnym bukmacherem który „wszedł na salony” jest Fortuna. Najstarszy z polskich bukmacherów jest sponsorem Legii Warszawa. Uprawnia go to między innymi do reklamowania się na koszulkach tego klubu, na stadionie oraz we wszelkich materiałach promocyjnych klubu. Fortuna jest ponadto sponsorem I Ligi Polskiej.

Lvbet na stadionie Wisły

LV bet z kolei jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Piastu Gliwice, Wisły Płock, Lechii Tomaszów Mazowiecki oraz Widzewa Łódź. Lista ta jest naprawdę imponująca, biorąc pod uwagę fakt, że jest to jeden z mniejszych bukmacherów na polskim rynku. Współprace, które zawarł również uprawniają go do reklamy na ubiorze piłkarzy, ich stadionach oraz w reklamach telewizyjnych. To już nie te czasy, kiedy za krótki spot reklamowy kluby musiały płacić srogie kary. Ostatnia taka sprawa miała miejsce w 2010 r. podczas meczów Polonii Warszawa z Lechem Poznań oraz Polonii Bytom ze Śląskiem Wrocław. Pomimo praw do emisji, które posiadała firma Sport System, wisiała nad nią groźba zapłacenia kary za gwarantowany czas antenowy. Prawo to na szczęście odeszło do lamusa, a firmy bukmacherskie mogą cieszyć się większą swobodą marketingową.

There are 0 comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *